Top

Meest gestelde vragen

PRUIKEN/HAARWERKEN

Gelden de prijzen op de website ook voor de salons?
 
Nee. Aangezien de werkzaamheden in de salon niet in verhouding staan tot de relatief eenvoudige verkoop via de webwinkel, kunnen de prijzen in de salon afwijken van de prijzen op de website. Er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan de prijzen van de webwinkel wanneer men een pruik aanschaft in één van onze salons. De opslag voor het haarwerk alleen zal echter nooit meer bedragen dan € 100,00. Afhankelijk van de verdere dienstverlening (bijvoorbeeld knippen, permanenten etc.) kan de opslag hoger uitvallen.
 
Zit er garantie op de pruiken?
 
Caramello Haarwerken BV geeft op al haar haarwerken 6 maanden garantie. Deze garantie vervalt op het moment dat men het haarwerk niet verzorgt conform onze voorwaarden. Wanneer het haarwerk met bijvoorbeeld andere dan de door Caramello Haarwerken BV geadviseerde verzorgingsproducten wordt behandeld, zal de garantie komen te vervallen.
 
Wordt een haarwerk vergoed via de verzekeraar?
 
Wanneer een pruik op medische gronden moet worden aangeschaft dan geldt er een basisvergoeding van € 409,00 per jaar (2014). Bent u aanvullend verzekerd dan krijgt u afhankelijk van bij welke ziektekostenverzekeraar u zit een extra vergoeding die kan variëren van € 75,00 tot meer dan € 1000. Caramello Haarwerken BV kan voor u de declaratie rechtstreeks bij uw verzekeraar indienen. U hoeft dus niet eerst zelf het geldbedrag voor te schieten.

INLOGGEN

Hoe kan ik inloggen?
 
Rechts in het menu kunt u onder “inloggen” met uw inlognaam en wachtwoord bij Caramello inloggen.
 
 
Moet ik alle velden invullen?
 
De velden met een rood sterretje dient u in te vullen.
 
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat moet ik doen?
 
U klikt op wachtwoord vergeten rechts in het menu. U ontvangt nu op het door u geregistreerde emailadres uw inlognaam en wachtwoord.
 
BESTELLEN
 
Hoe kom ik bij het product dat ik zoek?
 
Dit kan op twee manieren:
 
1. Als u de naam van het product weet dan vult u deze in in het veld links in het menu bij “zoeken”. Vervolgens klikt u op "zoeken" en u komt bij het product.
 
2. U zoekt via het menu links onder “Assortiment”. U kiest steeds de categorie die u zoekt en komt uiteindelijk bij het betreffende product terecht.
 
Waar vind ik een kleurenkaart?
 
Rechtsboven in het menu kunt u klikken op "Kleurenkaart Pruiken". Dit kan natuurlijk ook op het moment dat u bij het product zit dat u wilt bestellen.
 
Er zit één product in mijn winkelmandje, hoe kan ik nog meer bestellen?
 
Door op “verder winkelen” te klikken gaat u terug naar de homepage van Caramello. Hiervandaan kunt u verder winkelen. U kunt ook gebruik maken van de “terugknop” van uw browser, dan komt u weer bij het product waar u het laatste was gebleven.
 
Ik zie nergens een “terug” teken, hoe kom ik weer waar ik was?
 
Bovenin ziet u het “pad” wat u heeft afgelegd naar het gedeelte van de site waar u zich nu bevindt. Door op een gedeelte van dit pad te klikken komt u weer terug in het desbetreffende gedeelte van de site.
 
Tijdens de bestelprocedure of als u in uw winkelmandje zit dient u de “terugknop” van uw browser te gebruiken.
 
 
Ik ben klaar met bestellen hoe kan ik nu afrekenen?
 
Door onder de tekst “kies u betaalmethode ”Docdata Payments" aan te selecteren en dan vervolgens op "volgende" te klikken komt u in het betaalgedeelte.

Caramello maakt gebruik van Docdata Payments (voorheen Triple Deal) voor de afhandeling van betalingen. Docdata Payments staat garant voor beveiligde betaalmethoden waaronder, iDeal, Credit Card, Paypal, bankoverschrijvingen etc.
 
Ik heb een kortingsbon. Hoe kan ik die verzilveren?
 
Als u in het bezit bent van een kortingsbon dan kunt u deze verzilveren tijdens het afronden van uw bestelling. Voordat u klikt op “naar de kassa” kunt u onderaan de kortingsbon-code invullen. Het systeem berekent nu automatisch de korting door en laat dit in het volgende scherm zien.
 
Factuur- of afleveradres wijzigen?
 
Als u zich heeft geregistreerd kunt u door in te loggen al uw gegevens wijzigen. Dus ook uw adresgegevens, of dit nu voor het afleveren van de producten is of voor het versturen van de factuur.
 
Kan ik ook met een machtiging betalen?
 
U kunt vooralsnog niet met een machtiging betalen.
 
Ik heb geen orderbevestiging gehad.
 
Waarschijnlijk is dan ook de bestelling niet goed afgerond. Door in te loggen kunt u zien wat u heeft besteld en ook wat de status van uw bestelling(en) is. Controleert u ook of het emailadres wat u heeft ingevoerd correct is, hier wordt namelijk de bevestiging automatisch naartoe gestuurd.
 
 
STATUS BESTELLING
 
Ik heb mijn bestelling betaald, krijg ik daar bericht van?
 
Wanneer er iets aan uw bestelling wordt gewijzigd krijgt u daar automatisch bericht van. Dat geldt voor het moment dat wij de betaling hebben ontvangen, eventuele wijzigingen van uw bestelling zijn doorgevoerd tot aan het verzenden van de bestelling.
 
 
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling binnen heb?
 
In de regel niet langer dan een paar dagen nadat wij de betaling hebben ontvangen. Wanneer het langer duurt dan gewenst brengen wij de klant altijd op de hoogte.
 
Hoe kan ik de status van mijn bestelling(en) zien?
 
Door in te loggen met uw inloggevens komt u in uw eigen Caramello-gedeelte van de website. Hier vindt u uw bestelling(en) en kunt u de status ervan zien.
 
Ik wil nog wat bij de bestelling toevoegen, is dat mogelijk?
 
Als u de bestelling heeft afgerond en achteraf nog iets wilt aanpassen of toevoegen dan dient u eerst weer in te loggen zodat u uw bestellingen weer kunt zien. Vervolgens kiest u de bestelling waarin u iets wilt aanpassen en wijzigt de bestelling naar uw wensen.
 
 
RETOUREN
 
Kan ik het product ruilen/retourneren?
 
U kunt zonder opgaaf van redenen uw bestelling altijd ruilen/retourneren. U dient zich echter wel aan bepaalde voorwaarden te houden. Deze zijn:
 
- vraag per email binnen 2 dagen na ontvangst van uw bestelling een retourcode aan via info@caramello.nl. Vermeldt u a.u.b. of u wilt ruilen of een tegoedbon wilt ontvangen. Bij ruil graag het gewenste product of de kleur aangeven;
- stuur na ontvangst van de retourcode het (de) product(en) binnen 7 werkdagen retour naar Caramello Haarwerken BV, Hulswitweg 41, 2031 BG in Haarlem;
- vermeldt duidelijk de retourcode op de buitenkant van het pakketje;
- frankeer het pakket voldoende; ongefrankeerde retourzendingen worden door Caramello niet geaccepteerd;
- de producten dienen in onbeschadigde verpakking retour te worden gestuurd;
- de producten mogen geen gebruikssporen vertonen (door Caramello bij ontvangst te bepalen). Producten moeten weer "als nieuw" kunnen worden verkocht.
 
Zie verder ook onze Algemene Voorwaarden.